Przejdź do treści

Aleksandra Kosior

Zamówienia publiczne - archiwum

 

1. PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OCHRONĘ BUDYNKU I MIENIA GALERII BIELSKIEJ BWA

 

2. PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NADZÓR AUTORSKI

 

Szczegóły publikacji
Data utworzenia26-02-2025 12:27
Osoba odpowiedzialna
UdostępniłDariusz Frączkiewicz

Aktualne zamówienia publiczne

Nazwa zamówienia: Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej w 2025 roku

Status zamówienia: Aktualne

Data rozpoczęcia: 10.12.2024

Data zakończenia: 18.12.2024 10:00

Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu

Tryb zamówienia: Tryb podstawowy

Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:

  1. ochronie budynku i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej,
  2. ochronie budynku i mienia Willi Teodora Sixta przy ul. Adama Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej,
  3. monitorowanie sygnałów alarmowych z obu wyżej wymienionych budynkach.
  4. przewidywana ilość godzin na świadczenie usługi 8800 godzin.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3ac991b-7852-4c91-94f4-b11226983eee



Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej w 2023:

Link do postępowania (miniportal)


 

Szczegóły publikacji
Data utworzenia26-02-2025 12:05
Osoba odpowiedzialna
UdostępniłDariusz Frączkiewicz

Informacje nieudostępnione

Zgodnie z art.10 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016, poz.1764 ze zm.) informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek.

Szczegóły publikacji
Data utworzenia10-02-2025 11:56
Osoba odpowiedzialna
UdostępniłDariusz Frączkiewicz

Rejestry i ewidencje prowadzone w Galerii Bielskiej BWA

  1. Rejestr pieczątek
  2. Księgę inwentarzową środków trwałych
  3. Księgę inwentarzową dzieł sztuki
  4. Księgę inwentarzową pozostałych środków trwałych ( powyżej 100 zł)
  5. Księgi rachunkowe obejmują:
    1. konta księgi głównej (ewidencja syntetyczna);
    2. konta ksiąg pomocniczych (ewidencja analityczna);
      Konta ksiąg pomocniczych prowadzi się w szczególności dla:
      • środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanych dla nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych,
      • rozrachunków z odbiorcami i dostawcami oraz pozostałych rozrachunków według ustalonych imiennie odbiorców i dostawców, z uwzględnieniem obrotów i sald na imiennych kontach analitycznych.
      • rozrachunków publiczno-prawnych z podziałem na rodzaje zobowiązań publiczno-prawnych i poszczególnych urzędów skarbowych z uwzględnieniem obrotów i sald na imiennych kontach analitycznych.
      • rozrachunków z pracownikami dot. zbiorów imiennych kart wynagrodzeń pozwalających na wyodrębnienie wszelkich rozliczeń z tytułu wynagrodzeń.
      • operacji sprzedaży – według struktury sprzedaży i innych wymogów określonych w przepisach o podatku VAT.
      • operacji zakupu –zgodnie z przepisami o podatku VAT.
      • operacji gotówkowych w związku z prowadzoną kasą.
      • kosztów i istotnych dla jednostki składników aktywów .
  6. Ewidencję wynagrodzeń
  7. Ewidencję druków ścisłego zarachowania
Szczegóły publikacji
Data utworzenia10-02-2025 11:42
Osoba odpowiedzialna
UdostępniłDariusz Frączkiewicz

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Zapytania, sprawy, skargi i wnioski można składać:

  • pisemnie na adres:
    Galeria Bielska BWA
    ul. 3 Maja 11, 43-300 Bielsko-Biała
  • osobiście u Dyrektora:
    po uprzednim umówieniu się w sekretariacie Galerii Bielskiej BWA tel. 33 812 58 61
    33 812 41 19
    ________________________________________

    Sprawy oraz skargi i wnioski merytorycznie załatwia właściwy dział Galerii Bielskiej BWA bez zbędnej zwłoki, w terminie 14 dni od dnia wpływu sprawy, z zastrzeżeniem możliwości wystąpienia dłuższych okresów załatwiania spraw, wynikających ze znacznego ich skomplikowania lub ich charakteru.



 

Szczegóły publikacji
Data utworzenia10-02-2025 11:39
Osoba odpowiedzialna
UdostępniłDariusz Frączkiewicz